071

Stiglo mi pismo od opštinskog suda II u Sarajevu.
Obavještavaju me da je pokrenuta procedura da mi se oduzme status izvornog Sarajlije.
Osim što posjedujem rodni list Opštine Centar ne ispunjavam ni jedan drugi uslov.
Već godinama kršim neka od osnovna pravila ponašanja.
Argumentaciju protiv mene uključuje svjedoke i materijalne dokaze.
Postoje osobe koji mogu potvrditi da me nikad nisu vidjeli kako ulazim u Bazene ili u Aqua-u. Sukladno, nikad nisam viđen ni da izlazim odatle. Ni uspravno, niti četveronoške.
To bi mi možda i oprostili, ali uvidom u dosije opštinskih MUP-ova ustanovljeno je da nikad nisam bio ponosni vlasnik Golfa dvojke dizela. Čak ni keca benzinca sa troja vrata.
Optužbe su teške i ne znam da li se uopšte isplati da ulažem prigovor.
Jer, osim osnovnih, administrativnih ne ispunjavam ni dopunske, pravosudne uslove.
Advokat mi nije Fahrija Karkin.
Ima li neko savjet, dobar, a besplatan.
Tek da ubijem vrijeme dok Lunjo iziđe iz bolnice i do sljedećeg poglavlja one priče što nastaviće se…

32 komentara

  1. ma sad ne znam, imas li dokaze da si s navijacima divljao po stadionu sa slikam shalova bakle i to… to moze malo pomoci ali ne i da dobijes case…

    jesi ikad platio kaznu za svercovanje u javnom prevozu to te malo moze izvaditi isto

    I na kraju sta jos da ti predlozim, idi na sud i “j*** mater” sudiji ne znam sta da ti drugo preporucim pljuni na pod i tako to, materijalni dokazi su najjaci… ali slbe su ti sane, protiv golfa nikako… jedino ako mozes zbavi neku punomoc samo tesko da to pije vode

  2. jadna majka…. sta ces sada? Hoces da budes drzavljanin druge zemelje? to ti mogu srediti, nekako, a za golfa, hos da ti ga kupim? Sta radis sutra, hoces sa mnom u Akvu? Odoh se provozati, ili cak prosetati, da procitam na plakatima ko gostuje?

    pristani na bilo sta, samo da ne zaglavis, jer ces u kpd Zenica, a tamo….

  3. ….Lunjo primila infuziju i injekcije na Kosevu…pa onda lagano kuci stigla…i evo,sad se opet spremam do doktora…

    …Hvala Ti na dobrim zeljama…od srca…a za post – e pa ne da si ga, jaro…ubo’..neg'…Neeeeeeeeeeee smijem se smijati…….:o))))……..

  4. glavna odlika “pravog” sarajlije je da misli kako je sarajevo specijalan grad. odnosno da misli da je sarajevo grad uopste. to je najmanji zajednicki sadrzilac jednako svojstven onima sa bazena kako i onima iz sloge. cak mislim da su ovi iz sloge veci papci utoliko sto ovi iz bazena bar nemaju kompleks od svog papanluka.

    kad je neko u stanju ici na koncert rock grupe desetorazrednog kvaliteta (a drugih u sarajevu nema niti ce biti) onda je on ljakse isto onoliko koliko je ljakse onaj koji posjecuje akvu.

    pogledajte samo slucaj koncerta u2 u sarajevu. to je ultrapapanska grupa koju mogu slusati samo ultramalogradjani. ja koji sam u londonu zivio 15 godina – ne bi mi ni na kraj pameti bilo da odem na takav koncert iako sam mogao bezbroj puta, ili recimo na koncert rolling stonesa – te grupe u sarajevu bi popunile kosevo. sve papak do papka bi otisao to da vidi jer misli da je to cool, nesvejstan cinjenice da roling stonse nakon 1978 u svijetu slusaju samo papci.

    zbog takvih sugradjana mene moze samo da bude sramota sto sam se tu rodio.

  5. Dobar si…. brani se šutnjom…ILI POCIJEPAJ I RODNI LIST
    Dobar ti onaj kometar za penzije, ali ja sam se samo šalila.
    Znaš nekad zaista čovjek bude na izmaku snage i poželi malo mira…. Pa nakon deset godina svakodnevnog putovanja 70 km, i ti bi poželio time out…

Komentariši