.

… Men’s best friend

Svojevremeno napisah: …mintemap mejurejv eN

Evo šta sam nedavno pročitao od jednog dvadesetogodišnjaka:

“Nemam vremena…draga moja ja ti imam posao, imam politicke obaveze, sport i prijatelje. Nema sanse da se mozemo vidjati vise od 2-3 puta sedmicno. Tako je sada i tako ce biti negdje otprilike do moje penzije.”

Ne kontam!? Viđati 2-3 puta sedmično, znači jebati 2-3 puta sedmično. Jeb'o Te, valjda dvadesete služe zato da guziš dva-tri puta dnevno!?

To nas handri, kao naciju, rasu i planetu. Nedostatak sexa.
Nije nam ovo čovječanstvo sačuvala pamet, nego libido. Ne hodaju po planeti sinove i kćeri atomskih fizičara nego potomci jebača i jebačica!
Jebači su veseli ljudi! I društveni, dabome!
Jebači ne započinju ratove nego se trude da ih što prije okončaju.

J.B.Tito je najbolji primjer da sex dolazi prije politike. Laf je guzio dok je na dvije noge mogao stajati i za rezultat smo imali onu Latinsku: “Bonus Penis Pax in Domus!”, koja se direktno nadovezuje na staru, Grčku: U zdravom (čitaj: veselom, zadovoljnom) tijelu zdrav duh!

Kao suprotan primjer nam može poslužiti Hitler koji, koliko se zna, nije guzio uopšte, a sve mi se čini da su Slobini jebački dani završili negdje početkom ‘87-me.

S treće strane: “Nemam vremena…draga moja ja ti imam posao, imam politicke obaveze…” zvuči kao pravo dobra izvlaka za kupovinu slobodnog vremena koje se može korisno upotrebiti za mnoge ugodne aktivnosti vezane za razvoj i održavanje libida (razlike su dobre!) te će, kao takva, biti i korištena od strane autora ovog texta.

U Sarajevu, četvrtak, dan za metak, kao i petak… dan kao i svi drugi dani, uostalom.

29 komentara

  1. Hahahhahahah, znam odakle je ovo doslo.
    Corto… svaka cast…
    Mozes li to napraviti u formatu Europlakata? Znam ja masu njih koji bi trebali da procitaju ovaj tvoj post.
    Decko od 27, ponedjeljkom gleda fudbal, utorkom ima termin za koshu, srijedom ide u teretanu, cetvrtkom mozda eventualno se i nadjemo, petkom izlazi sa frajerima, subotu i nedjelju mamura… U cemu mu prodje zivot? U frajerima, shupljoj i mamuranju…

  2. Cortich, a da te pitam?
    da to bolan nema veze sa velicinom spolnog organa?
    Dakle, sa sto manje “sporednih aktivnosti za odrzavanje libida” postoji sve manja i manja sansa da se dobro negdje obrukas?
    Pa ti je bolje zakucat se za radni sto, ili gledati FAKTA na TVu nego da se pred nekom trebom skidas go i postanes objekat shprdnje u cijeloj mahali????

  3. Širin: Hoću, samo me Ti sokoli!
    Strippy: Ne znam, u toj koži nisam nikad bio 🙂
    Crnjo: Ništa lično, u svakom kukolju ima i ponešto žita.
    Mey: Ovo neka telepatije, šta li?
    Teta: Nemoj zaboravit’ bengalsku vatru!
    Iluzija: Vidio sam Tvoj komentar, bio je malo dvosmislen.

    Svi: Znate koliko volim komplimente, a niko da pohvali način na koji sam složio naslov. Malo slika, malo text, pa nije Man nego Men, pa…stvarno sam se potrudio…šmrc…a Vi ništa…sve ću vas reči svojoj kozmetičarki…večeras 🙁

  4. Strippy: Neću u metrosexualce, Deena mi Imana!
    Glavni Ejbi: Zar je dotle došlo 🙁
    Ugalj: Najtužnije je ako opstane pusta.
    Mey: Neko tele je u pitanju, garant 🙂
    Cico: I ja Tebi :))
    Alane: Znao sam da na Tvoju podršku mogu računati 🙂

    Svima koji su obratili pažnju i pohvalili naslov: Hvala, samo tako nastavite!

  5. Sto se naslova tice… cini mi se da ti je ispalo nesto?
    Ili je to udica da se kakva mlada citateljka upeca???

    P.S. Corto… posto mi djelujes kao covjek u malo zrelijim godinama… zasto kudis ove mladje generacije? Valjda iz razloga sto su mladji frajeri (vecinom… da MC ne zamjeri) takvi i ne paze svoje vrsnjakinje, tu vi “zreliji” i pametniji upadate… ili uklizite…

  6. Strippy: Moja deviza je: Ako je dobro drugima, dobro je i meni! Kompletna generacija je nekakva- manično depresivna. Ili skviće uz turbo folk, ili su nekakvi distancirani, nešto teže. Ovaj post je moj apel, moj jecaj, da se vrate nekom tradicionalnim vrijednostima, kao što su Sex, Drugs (to ti je na Engleskom, množina od “drugovi”, ili glagol “družiti”) i R'n'R.

  7. Vis a vi te tvrdnje da ne moze stici
    sta bi onda trebale reci zene koje rade,
    odgajaju po dvoje troje djece, odrzavaju kucu tip -top
    uvijek su na usluzi familiji i nanama i dedama
    uvijek podrska prijateljima
    ja se pitam, kako one sve stizu?
    🙂

Komentariši